TOPMENU2

 أي شركة إنتاج او منتج أو فنان، يرغب بإزالة اي اغنية خاصة به من الموقع، يرجى الأتصال بالإدارة على هاتف رقم 0097336705570 شاكرين لكم تعاونكم



  رقم تسجيل الموقع بهيئة شئون الإعلام بمملكة البحرين : EGASM406 
إدارة موقع أسمريكا ساوندز ترحب بجميع الأعضاء والزوار الكرام / تحياتنا لكم طاقم إدارة موقع أسمريكا ساوندز .. معانا جوكم غير .. جميع الأغاني المطروحة بدون إحتكار صوتي ونسخة أصلية بدون حقوق صوتية
Translate The Web Site - ترجمة الموقع

تابعونا على اليوتيوب

تصويت

ماهو رأيكم بالتحديثات الجديدة بالموقع والموقع بشكل عام؟
غير مقبول
مقبول
جيد
جيد جداً
ممتاز



النتائج
الجديد على الموقع 1

جديد النجمة المصرية مي مصطفى - فلوس ناس / اعلان كنتاكي 2021

المكسات و الريمكسات , Djz -> Dj Asmreeka -> داليا مبارك - اللي يمشي عادي - ريمكس - BPM 80 - Dj ASMREEKA

Dj Asmreeka

الدي جي حسين إسماعيل المدير العام لموقع أسمريكا ساوندز Dj Hussain ismail Dj Asmreeka Sounds حسين إسماعيل / ديجي بحريني Snap Chat : dj.asmreeka WhatsAPP : +97336067670

 آخر تحديث : 10 يوليو 2021
 عدد الزيارات : 115334


Share it on Facebook
داليا مبارك - اللي يمشي عادي - ريمكس - BPM 80 - Dj ASMREEKA

اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا جيه وغواهم راحوا ف الدوامه تاهوا مع السلامه ......... واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا نسيوا انه الجراح بتسيب علامه .......... اللي يمشي يمشي عادي مش هنزعل يوم عليه واللي باقي علينا اهلا حضننا ده اولي بي فوق دماغنا مكانه عالي وف عيونا هنداريه ماحنا عشنا لناس باعونا ف النهايه خدنا ايه ............ النوايا تبان ف شده ومين هيرضي يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه ......... اه صحيح الناس معادن والمثل بيقول تحرص بس مبنعملش بي
Free 

PageRank Checker

Web Hosting Reseller